Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Οργασμοί σε ντουλάπα και κρεβάτι

Ονομάζομαι Μαριώ και αυτή είναι μια ιστορία που συνέβη στο σπίτι μου πριν από μερικά χρόνια. Τότε ήμουν 20 ετών και συγκατοικούσα στο εξωτερικό με άλλα δύο άτομα, μία εκ των οποίων ήταν μια κοπέλα 4 χρόνια μεγαλύτερή μου, Πολωνέζα, η Nadia.Ένα βράδυ ήμουν έτοιμη να φύγω από το σπίτι, αλλά χρειαζόμουν λεφτά. 

Επειδή δεν προλάβαινα να βγάλω από την τράπεζα, αποφάσισα να πάρω από το συρτάρι της Nadia και να τα επιστρέψω κάποια άλλη στιγμή.
Καθώς βρισκόμουν στο δωμάτιό της, άκουσα την πόρτα του σπιτιού ν' ανοίγει και τη Nadia να μιλά με έναν άντρα. Φαντάστηκα ότι θα ήταν ο γκόμενός της και καθώς τους άκουγα να κατευθύνονται προς το δωμάτιό της πανικοβλήθηκα.

Δεν ήθελα να με δουν και πάνω στο άγχος μου μπήκα στη ντουλάπα για να κρυφτώ, αφήνοντας μόνο μια χαραμάδα ανοιχτή για να βλέπω.
Είδα τη συγκάτοικο που ποτέ ως τότε δεν είχε προκαλέσει, να μπαίνει μέσα με έναν άγνωστο άντρα, γύρω στα 35. Τους παρακολούθησα να ερωτοτροπούν και δεν σας κρύβω πως είχα αρχίσει να το απολαμβάνω, με όλες τις ενοχές που αυτό συνεπάγεται.

Ξαφνικά, και ενώ η Nadia ήταν απασχολημένη με το όργανο του αγνώστου, χτύπησε το κινητό της τηλέφωνο. Απτόητη και συνεχίζοντας τη δουλειά της, το σήκωσε και άρχισε να μιλάει στο αγόρι της.

Αφού του ξεφούρνισε ένα εκατομμύριο ψέματα, δικαιολογώντας τους ήχους που έφταναν στ' αυτιά του και μιλώντας του τόσο γλυκά που ούτε ο πιο ζηλιάρης άντρας δεν θα έπαιρνε χαμπάρι τι γίνεται στην πραγματικότητα, του το έκλεισε και ολοκλήρωσε τη δουλειά της, μαζί και εγώ, που είχα αρχίσει να «περιποιούμαι» τον εαυτό μου.
Στη συνέχεια φύγανε απ' το σπίτι και εξουθενωμένη έφυγα επιτέλους κι εγώ.

Εννοείται πως δεν με απασχόλησε ποτέ το μπάχαλο που δημιούργησα στη ντουλάπα της, αφού δεν θα τολμούσε ποτέ να με ρωτήσει αν σχετίζομαι μ' αυτό.
Το αγόρι το ήξερα καλά. Δεν του είπα τίποτα, αλλά έμαθα ότι αργότερα τη χώρισε αυτός.
Μαριώ, ετών 27

Δεν υπάρχουν σχόλια: