Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Μήπως ο κ. Φαήλος Κρανιδιώτης θέλει να πάρει τη θέση του Μηχαλολιάκου;;;

Η φωτογραφία είναι από τη ταινία ο
«Άρχοντας των Δαχτυλιδιών»
κι αυτός ο τυπάκος ήθελε να
κλέψει το δαχτυλίδι
 

Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε τον κύριο Φαήλο ( κι όχι Φαυλο) όπως λανθασμένα κάποιοι γράφουν) Κρανιδιώτη να παραληρεί πολιτικά, εκθειάζοντας την ακροδεξιά, και μάλιστα σε αγαστή συμφωνία επί του τηλεοπτικού φακού με τον Μιχαλολιάκο ή τον Κασιδιάρη, επιτιθέμενος σε ότι αριστερό και προοδευτικό υπάρχει σ’ αυτό τον τόπο.

Αυτή τη φορά όμως μετά τη σύλληψη της ηγετικής ομάδας της Χρυσής Αυγής με τη κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης, είναι τουλάχιστον περίεργο γιατί ο κ. Κρανιδιώτης εξαπέλυσε έναν λίβελο (είπαμε λιβελογράφοι είμαστε μόνο εμείς) εναντίον του συνόλου της αριστεράς αν και τον ΣΥΡΙΖΑ κατά τας γραφάς του μετοχοποιούσε, όμως στην ουσία έγλυφε πολιτικά του Χρυσαυγίτες φίλους των ιδεών του λέγοντας χαρακτηριστικά σε ένα σημείο του γραπτού του λόγου:
  «Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις "σφαίρες" μου για τον αληθινό αντίπαλο».

Η φωτογραφία του είναι 

από της Ειδικές Δυνάμεις;

Αλήθεια θα ήθελε να μας πει ποιος είναι ο αληθινός του αντίπαλος;
Μήπως εννοεί την αριστερά;
Μήπως την άλλη άποψη;
Η τέλος πάντων ποιον;

Βέβαια πιο κάτω μας λύνει την απορία γράφοντας με έναν ευγενέστατο λόγο, όπως αρμόζει σ’ έναν σύμβουλο του πρωθυπουργού, και μέλους της κεντρικής επιτροπής της ΝΔ

«Το σκυλολόι του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τ' αρχ(...) μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω, γιατί απευθύνομαι στην βάση της ΧΑ, γιατί δηλώνω και είμαι Εθνικιστής, γιατί δεν νοιώθω ΚΑΝΕΝΑ δέος για όλους αυτούς τους μαλ(...)».

Με τον πρωθυπουργό 

Αλλά και πάλι μας κάνει να αντιλαμβανόμαστε ότι δεν συμφωνεί με την αριστερά με τον γλαφυρό του λόγο, αν κι αυτό είναι πασίδηλο, αλλά μας δείχνει και την διαφωνία του με τη Χρυσή Αυγή, που μάλλον ονειρεύεται να την μεταλλάξει, διότι μας λέει:
«Δεν συμφωνώ με την ΧΑ, διότι δεν είμαι φυλετιστής, δεν γουστάρω σύμβολα συστημάτων που επιτέθηκαν στο Έθνος μου».

Δηλαδή αν βγάλουν τα σύμβολα θα είναι όλα μέλι γάλα; (μη το μπερδέψετε με το Μελιγαλά το μέλι και το γάλα)
Τέλος πάντων τι να πούμε άλλο εκτός από το να του ευχηθούμε:
Άντε και σε ανωτέρα να σε δούμε και Φύρρερ!


Δεν υπάρχουν σχόλια: