Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Προετοιμάζετε η Ε.Ε. για κούρεμα καταθέσεων και σε άλλες χώρες

Το είπε ξεκάθαρα ο Επίτροπος Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων Όλι Ρεν ο οποίος μιλώντας στην φινλανδική τηλεόραση δήλωσε πως η Ευρωπαϊκή Ένωση ετοιμάζει οδηγία σύμφωνα με την οποία σε περίπτωση κατάρρευσης μιας τράπεζας οι μεγαλοκαταθέτες θα συμβάλλουν στη διάσωσή της.



Συγκεκριμένα ο κ. Ρέν είπε:

«Η Κύπρος ήταν μια ειδική περίπτωση αλλά η ευρωπαϊκή οδηγία θα ορίζει πως σε περίπτωση κατάρρευσης ενός τραπεζικού ιδρύματος ή αναδιάρθρωσης του τραπεζικού τομέα η ευθύνη θα βαρύνει και τους επενδυτές και τους μεγαλοκαταθέτες».

Ο Επίτροπος Ρεν τόνισε πάντως πως οι καταθέσεις κάτω των 100.000 €, τις οποίες χαρακτήρισε “ιερές” θα είναι ασφαλείς(;;;)

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος κάλεσε επίσης την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να λάβει νέα μέτρα για να βοηθήσει τις χώρες της ευρωζώνης που πλήττονται από την ύφεση

Ρωτώντας δίφορους πρώην (λόγο κρίσης επιχειρηματίες) και νυν διαβάστε τι μες είπαν.

Ο Σπύρος Κ λέει:

Ποιος θα αφήσει στην τράπεζα πάνω σπο 100.000€;
Ποιος θα επενδύσει;
Ακόμα και κούρεμα να γίνει με το σοκ που δημιουργείται θα πέφτουν οι καταθέσεις.
Μετά θα γίνεται και κούρεμα στις καταθέσεις των 100.000€ και πάλι δεν θα φτάνει γιατί παντού θα έχει ύφεση.
Μετά θα κουρεύονται με κανονικό φόρο ακόμα και 1000 να έχεις σε τράπεζα κάτι σαν χαράτσι.
Άφησαν χρόνια την κατάσταση όπως με όλα τα προβλήματα και τώρα δημιουργούνται καινούρια και σωστή λύση για ανάπτυξη και ευημερία δεν έχουν.
Οι δε μικροκαταθέτες με μικρό εισόδημα τρέμουν για όλη την καταστήσει γιατί δεν ξέρουν αν σε δυο η πέντε μήνες ηχούν η θα κρέμονται από τις πενιχρές καταθέσεις τους.

Ο Γιώργος Δ μας τονίζει:

Αν δεν το χετε καταλάβει για μας ετοιμάζουν την καρέκλα του μπαρμπέρη, μόλις τελειώσει ο κουμπάρος από την Κύπρο θα κάτσουμε εμείς για ένα φρεσκάρισμα στις μπούκλες, αφού βλέπεται εκεί στην κυβέρνηση δεν απολύουν τους φραπεδουπαλλήλους στα δημόσια τεμπελχανιά θα πέσει ένα light κουρεματάκι στις καταθέσεις για προειδοποίηση του τι θα μας συμβεί αύριο όταν θα μας κουρέψουν "Σύριζα" με την ψιλή...

Ενώ ο Γιάννης Η μας λέει ότι η κοινωνική έκρηξη δεν θ’ αργήσει.

Όταν εμένα μου κόψει τις καταθέσεις μου από που θα πληρώσω το δάνειο μου;
Το μαγαζί μου το έκλεισαν είμαι δυο χρόνια άνεργος, έχω δυο παιδιά στο Πανεπιστήμιο .
Το μόνο περιουσιακό στοιχείο που μου απέμεινε είναι οι αποταμιεύσεις .
Τα μάζεψα με κόπο και στερήσεις δεν είναι περίσσευμα είναι αίμα και ιδρώτας.
Η κοινωνική έκρηξη δεν θα αργήσει .

Δεν υπάρχουν σχόλια: