Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Γράφει η Λιλή η φαρμακόγλωσσα


Φιλάκια πολλά
 Για σας κοπέλες και αγόρια! Ναι κάλε η Λιλή είμαι με ξεχάσατε κιόλας; 

Σας έλειψα ε; Τι να κάνουμε...


Βλέπεις οικονόμησε ο αχαΐρευτος κάποια λεφτά και με πήγε σε ξενοδοχείο!

Α,.. δεν μπορώ να πω πάνω στο κύμα, πολυτελείας, με να κάτι πισίνες, beach bar, εστιατόρια πολυτελείας, σουίτες, τα πάντα.

Και κόσμος, τι κόσμος, όλοι οι VIP, το αφάν γκατέ όπως το λεμέ ελληνικά μες τη τρελή χαρά και χλιδή!

Κι εγώ; Τι εγώ; Εγώ έκανα τη καμαριέρα.
Μάλιστα!

Κι έτσι οικονόμησε ο αχαΐρευτος και δεν το κουνάει ρούπι από το καφενείο.

Και θα μου πείτε δε μπορούσες να γράψεις έτσι το κάτι τι κι εσύ;

Μα που να προλάβω, χάραμα για δουλειά, μετά να με κυνηγάει τ’ αφεντικό να με πηδήξει, εκεί που ξέφευγα νάσου κάποιος πελάτης, πάλι τα ιδία, και μόλις σχόλαγα τρεχάλα σπίτι να μαγειρέψω, να πλύνω, να σκουπίσω να σφουγγαρίσω και να με κυνηγάει κι ο αχαΐρευτος να με πηδήξει.

Δε μου φτάνει που με πηδάει το κράτος, θέλουν κι όλοι οι άλλοι μα τι έχω επάνω μου; Μέλι;

Τα ‘πα τώρα και ησύχασα!

Φιλάκια πολλά

Δεν υπάρχουν σχόλια: