Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Γράφει η Λιλή η φαρμακόγλωσσα


Αχ βαγγέλη μου τι να σου κάνω λεβέντη μου, τι έπαθες κι εσύ, να κάνεις μωρέ παιδάκι μου προεκλογική συγκέντρωση και να ναι τρεις κι κούκος κι ο Γιάννης  ο σπασμένος.
Αχ παλικάρι μου που πήγανε τόσοι και τόσοι;
Που είναι τα συνθήματα βαγγέλη;
Που πήγε το ΠΑΣΟΚ, γιατί δεν ήταν εδώ,- εκεί θέλω να πω – που πήγαν όλοι;
Πω τι έπαθα η γυναικά, ένα κόμμα να στηρίζω κι αυτό να χει καταντήσει απόκομμα. 
Τι απόκομμα τώρα, άστα να μας κλαίνε οι ρέγγες.
Τι να πω κι εγώ η γυναίκα είναι αχάριστος ο κόσμος, εσύ έκανες τα πάντα να μη χρεοκοπήσουμε. Εσύ έδωσες το είναι σου βαγγέλη μου για να μη χάσουμε όλους τους μισθούς μας, να μας μείνει κάτι κι εμάς να πεινάμε λίγο όχι πολύ.
Εσύ μας γλύτωσες από το να χάσουμε τα σπίτια μας αμέσως παρά να τα χάσουμε σιγά σιγά.
Και αυτοί δε σε σκέπτονται καθόλου, δεν υπολογίζουν της θυσίες σου, που έχασες τόσα κιλά από την αγωνία σου;
Αχ βαγγέλη μου οι αχάριστοι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: