Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Το ανέκδοτο της ημέρας


Μια ξανθιά , μια καστανή και μια κοκκινομάλλα έχουν βγει σ ένα ερημικό νησί , μετά από ναυάγιο . Έμεναν εκεί για χρόνια , ώσπου μια μέρα βρήκαν ένα μαγικό λυχνάρι . Το τρίβουν και τσούπ το τζίνι βγήκε έξω.
Μόνο τρεις επιθυμίες σας μπορώ να πραγματοποιήσω , άρα η κάθε μια από σας έχει από μία, τους λέει το τζίνι .
Έχω μείνει εδώ χρόνια και έχω πιθυμήσει την οικογένειά μου , τους φίλους, την ζωή μου . Θέλω να πάω σπίτι μου, του είπε η καστανή .
Αμέσως έφυγε αυτή και η κοκκινομάλλα λέει την επιθυμία της.
Θέλω να φύγω απ αυτόν τον κωλονήσι . Κι εγώ θέλω να πάω σπίτι μου.
Φεύγει κι αυτή και η ξανθιά αρχίζει τα κλάματα.  Βροχή το δάκρυ.
Το τζίνι την πλησιάζει και τη ρωτάει τι της συμβαίνει .
Θέλω πίσω τις φιλενάδες μου , λέει αυτή μέσα στους λυγμούς της η ξανθιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: