Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Η Λιλή σχολιαζει το αρθρο του ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ απ το



Η  Λιλή σχολιαζει το αρθρο του ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ απ το  http://ksipnistere.blogspot.com ( Διαβάστε το άρθρο)  


Απάντηση στον Μανώλη από την Λιλή την φαρμακόγλωσσα
Διάβασα παιδία στο  blog σας το άρθρο του Μανώλη του Άγγελου  -απ το παράδεισο κατέβηκε; - να μας λέει ότι η Κωνσταντινούπολη, ήταν μια πόλη γεμάτη Έλληνες, - μπα έτσι λέει χρυσό μου η ιστορία για πες μας κι αλλά -  και μας λέει μωρέ παιδία ότι: ήξεραν τι θα πει ελεημοσύνη  ,τι θα πει βοήθεια στον φτωχό, στον, άστεγο, στον πεινασμένο ,στον ανάπηρο!
Ναι μωρέ Μανώλη συμφωνώ κι εγώ η καημένη έτσι είναι αφού οι λίγοι είχανε τα πάντα κι οι πολλοί τίποτα να μη δώσουν τ΄ αποφάγια;

Η πόλη των πόλεων (Κωνσταντινούπολη) –που λες Μανώλη να μη ξεχάσω να σου θυμίσω ότι την δημιούργησε ο Κωνσταντίνος, ο Ιλλύρας, ο πατροκτόνος, Δίας να συγχώρεση τη ψυχή του! Α!!! και  μαμά του μαζί –κι αν κατάλαβα καλά Μανώλη, μου λες – είμαι κι λίγο τσαλαφή συμπάθησε    με – ότι είχε τα περισσότερα νοσοκομεία, ορφανοτροφεία, γηροκομεία,   πτωχοκομείο. Ε ναι, σε πιστεύω, με τέτοια φτωχιά και συμφορά που είχαν επιβάλει οι φεουδάρχες, τι περιμένεις, ούτε το ΔΝΤ να ήταν.
Κι ασφαλώς έχεις δίκιο πως δεν είχανε σπίτι να μείνουν, (ήταν άστεγοι) – λες - κι αλήθεια είναι ότι δεν είχαν εργασία, που να δούλευαν οι άμοιροι αφού τα είχε πάρει όλα το κράτος κι εκκλησία;
Και μετά μου λες ότι η   «Ελληνική ορθόδοξη Εκκλησία»
Ε αυτό δεν το κατάλαβα υπήρχε τότε τέτοια;
Και μετά μου λες για εκείνη την ωραία εποχή που….
«Η γυναίκα εκείνη την εποχή ηταν το πραγματικό θεμέλιο του Ελληνικού Κράτους;-Εθνους; - DEN KATALABENI MANOLIS TI TES NA PIS = Καμία αξιοπρεπής γυναίκα δεν εμφανιζόταν στον δρόμο με το πρόσωπο της ακάλυπτο»
Α!  ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ, ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ, ΣΤΟ ΙΡΑΝ, ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΝΩΛΗ !!!
Και μετά μου λες Μανώλη ότι:
Σε αντίθεση με της σημερινές που οι περισσότερες είναι πλήρως ενταγμένες (συνηδειτα) – κάνε μου τη χάρη πες που να το τονίσω αυτό -  στο στρατόπεδο του διαβόλου ανίκανες να διδάξουν Χριστό-Ελλάδα, καθώς το μόνο που μπορούν να διδάξουν ένιαι σοδομισμό, στοματικό σεξ, παρτούζες, εκατοντάδες η και χιλιάδες παρτενέρ κλπ.
Έχω κάνει εγώ τέτοια Μανώλη τρέλα σου λέω τρέλα – και θα κάνω κι αλλά τόσα η πουτάνα να το φχαριστηθώ! -
Και μετά μου λες για την:
Αρχαία Ελληνική Γραμματεία μαζί με τον χριστιανισμό
Α! θα εννοείς τη φιλοσοφική σχολή των Αθηνών που έκλεισε ο Ιουνστινιανανός  ο άντρας της θεοδώρας!
Ξέρεις αυτή πριν την παντρευτεί ήταν πουτάνα. Αλλά μη το πεις πουθενά έτσι!
Ο Έλληνας πολίτης του μεσαίωνα είχε πολύ έντονο το θρησκευτικό συναίσθημα ,ήταν έτοιμος κάθε στιγμή, κάθε λεπτό να αρνηθεί τα εγκόσμια και να αποτραβηχτεί σε κάποιο μοναστήρι από αγάπη και μόνο για τον Χριστό
Μπα; Κι εγώ νόμιζα πως το κάνε από πεινά!
Και να σου πω Μανώλη βάζε και κάνα τόνο ελληνικά γραφούμε!

fylletikes maxes

1 σχόλιο:

matina είπε...

Μπράβο Λιλή η αλήθειες πονάνε μα πρέπει να λέγονται ,αρκετά με τα παραμύθια ,μεγαλώσαμε πια !!!!!