Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Ντόρα Μπακογιάννη: Κι εμένα δεν μου ήταν εύκολο να κάνω τον Σαμαρά πρωθυπουργό

Πριν λίγο μιλώντας στο Mega, η Ντόρα Μπακογιάννη έκανε πρόταση για να λάβουν οι κ. Βενιζέλος και Κουβέλης θέσεις αντιπροέδρων στην κυβέρνηση με άμεση συνέχιση των μεταρρυθμίσεων.


«Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί η καλύτερη λειτουργία και αποτελεσματικότερη λειτουργία της κυβέρνησης: Κατά την γνώμη μου μπορεί να αντιμετωπιστεί από την ώρα που αυτή η κυβέρνηση θα λειτουργήσει θεσμικά.
Και όταν λέω θεσμικά εννοώ με υπουργικό συμβούλιο, με κυβερνητικές επιτροπές, με υπουργικά συμβούλια και κυβερνητικές επιτροπές που έχουν πρακτικά και με τον κ. Βενιζέλο και τον κ. Κουβέλη μέσα στην κυβέρνηση. Δηλαδή αντιπροέδρους αυτής της κυβέρνησης με υπουργεία που θα είναι στελεχωμένα με πολιτικά στελέχη», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Πιο κάτω ανέφερε:
«Αν έχει ραγίσει το γυαλί μεταξύ των εταιρών λόγο ΕΡΤ, πρέπει να σκεφτείς ότι είναι στιγμές που βάζεις το κοινό συμφέρον πάνω από το δικό σου. Και εμένα δεν μου ήταν εύκολο να κάνω τον Σαμαρά πρωθυπουργό».

Αναφερόμενη στην «δημόσια τηλεόραση» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε είπε:
«Η ΕΡΤ ήταν μείζον πρόβλημα και γι αυτό έκλεισε.
Διότι ήταν ο φάρος της δικιάς μας κομματοκρατικής  αντίληψης.
Με ενόχλησε το μαύρο και το γεγονός του ότι δε μεταδίδετε κανένα ξένο κανάλι στην Ελλάδα».

Για τις απολύσεις είπε ότι ο κάθε υπουργός είναι σαν κλώσα φυλάει τα δέκα του παιδιά


Και τέλος για τον ΣΤΡΙΖΑ ανέφερε πως δεν είναι εφικτά να γίνουν τα όσα εξαγγέλλει, κι ότι λέει ψέματα στου ψηφοφόρους του εκμεταλλευόμενος την απελπισία τους λόγο της οικονομικής ανέχειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: