Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ρουπακιώτης: «Δεν έγραψα εγώ το σχέδιο νόμου για το υπουργείο μου»


Βόμβα το πριν λίγο από τον Αντώνη Ρουπακιώτη στον ΑΝΤ1, στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη όπου είπε ότι δεν υπέγραψε το σχέδιο νόμου για το μνημόνιο που αφορούσε το υπουργείο του και αναρωτήθηκε αν μπορεί κάνεις άλλος υπουργός να του πει εάν αυτός έγραψαν τους νόμους στα υπουργεία τους.


Και συνέχισε λέγοντας: «Θέλω να είμαι υπουργός και να μην παριστάνω τον υπουργό», ο οποίος έχει κρατήσει αποστάσεις από την πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού Αντ. Σαμαρά για αυστηροποίηση του νόμου για τη χορήγηση ιθαγένειας.

«Δεν είμαι κατά του μνημονίου συνολικά αλλά μόνο κατά των διατάξεων που θίγουν τα δικαιώματα των εργαζομένων », τόνισε ο υπουργός.

«Υπέγραψα κάτι που κάποιοι άλλοι έγραψαν. Προσπαθώ να αλλάξω τους όρους στη σύμβαση ανάγκης που δεχτήκαμε. Θα προσπαθήσουμε σιγά σιγά να την καλυτερέψουμε», τόνισε στην εκπομπή ο κ. Ρουπακιώτης επισημαίνοντας για το χθεσινό θέμα που αναπτύχθηκε γύρω από το πρόσωπό του «αναδείξαμε ένα αυτονόητο σε μείζων ζήτημα».

«Ψευδεπίγραφα και σκόπιμες επιλογές», χαρακτήρισε τα σχόλια γύρω από την αντίδρασή του.

«Στην καρέκλα εγώ δεν δένομαι» και επίσης σε ερώτηση εάν συνομίλησε με τον πρωθυπουργό ή με τον κ. Κουβέλη είπε ότι δεν απαντά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: