Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

MEGA-λογοκρισία γι’ άλλη μια φορά


Άλλη μια φορά «γαύγιζε» ο κ. Πρετεντέρης μη αφήνοντας τον Μάριο Σαλμά να μιλήσει στο δελτίο του MEGA.
Εντάξει τα χουμε μάθει πια το υποτιθέμενο Μεγάλο δελτίο με τους Μεγαλοαμοιβόμενους και λαοπρόβλητους δημοσιογράφους έχει ανάγκη να κάνει κουμάντο σε όλα τα δρώμενα αυτού του τόπου.


Θυμάστε κάποτε που ήταν οι υπέρμαχοι του μνημονίου;
Θυμάστε τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε καμιά πρόσβαση σ’ αυτό το κανάλι;
Θυμάστε τότε που ότι κι αν έκανε το ΠΑΣΟΚ ήταν κάλο και άγιο;
Και θα μπορούσα να συνεχίσω με μια ατέλειωτη «λίστα των θυμάστε», αλλά δεν έχει νόημα, όλοι τα ξέρετε.

Δεν ξέρω αν ο υπουργός υγείας είχε δίκιο ή άδικο, εκείνο που ξέρω είναι ότι ο κ. Πρετεντέρης και η κ Τρέμη δεν με άφησαν εμένα και όλους εσάς να βγάλουμε συμπέρασμα.
Αυτό στη δίκη μου νοοτροπία λέγετε φασιστική συμπεριφορά.
Διότι άμα δεν έχω εγώ δικαίωμα να κρίνω, τότε για εμένα είναι άκρως αντιδημοκρατική συμπεριφορά.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: