Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Τι είπε ο Β Βενιζέλος για τη «λίστα Λαγκάρντ» στην Επιτροπή της Βουλής


Προσήλθε ο Ευάγγελος Βενιζέλος στην επιτροπή πόθεν έσχες της Βουλής, όπου κατέθεσε για τη λίστα Λαγκάρντ.
«Συμφώνησα με τη νομική άποψη του κ. Διώτη σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα αξιοποίησης του υλικού... 


Υπενθυμίζω ότι ο κ. Διώτης είχε δηλώσει ότι το υλικό δεν μπορεί να αξιοποιηθεί από νομικής άποψης γιατί ήταν προϊόν υποκλοπής»

Ο κύριος Βενιζέλος υποστήριξε πως: «Το φλασάκι παρέμενε στο γραφείο μου χωρίς να χρησιμοποιηθεί κατά κανέναν τρόπο μέχρι τη στιγμή που το μεταβίβασα στο γραφείο του πρωθυπουργού.
Ο κ. Διώτης μου είχε αφήσει ένα φλασάκι και μερικές τυπωμένες σελίδες προκειμένου να αποκομίσω μια ιδέα για το υλικό.
Από τη στιγμή που το είχε αξιολογήσει και το είχε εκτιμήσει δεν μπορούσα εγώ να έχω άλλη εκτίμηση.
Καμία υπηρεσία δεν παραδίδει το πρωτότυπο χωρίς να έχει κρατήσει αντίγραφο.
Συναντούσα τον κ. Διώτη σε πάρα πολλές περιπτώσεις, θα μπορούσε να έχει ζητήσει οδηγίες σε όλες αυτές τις συσκέψεις αν θεωρούσε ότι κάτι τέτοιο ήταν απαραίτητο.
Δεν γνωρίζω αν στον κ. Διώτη δόθηκε το αρχικό υλικό ή αντίγραφο. Ούτε ο κ. Διώτης μπορούσε να το ξέρει, γνωρίζει μόνο αυτά που του είχε πει ο κος Παπακωνσταντίνου, που δεν έχει κανένα λόγο να μην λέει την αλήθεια.
Δεν έχω κανένα λόγο να μην πιστεύω τον κ. Παπακωνσταντίνου.
Ο κ. Διώτης ανέφερε ότι ήταν υλικό ελεύθερης πρόσβασης και μπορούσε να αναπαραχθεί.
Ένα ψηφιακό υλικό που είναι υλικό υποκλοπής μπορεί να έχει υποστεί αλλοιώσεις πρωτίστως απ' αυτόν που το υπέκλεψε.
Δεν έχω κανένα λόγο να αμφιβάλω για όσα μου είπε ο κ. Διώτης αλλά ένα παράνομο υλικό είναι εξ' αρχής επισφαλές και θα άνοιγε μεγάλα νομικά ζητήματα.
Πρέπει να διαφυλαχθεί η σχέση μας και με τη Γαλλία και με την Ελβετία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: