Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Μιχάλης Λιάπης μίλησε μετά από… χρονιά γιατί;


Και μάλιστα κύριοι ζήτησε τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για την υπόθεση των ακινήτων.
Όχι παίζουμε!!!
«Δεν έχω σχέση με αυτή την βρώμικη υπόθεση. Δεν γνωρίζω κανέναν από τους εμπλεκομένους» δηλώνει ο πρώην υπουργός

Τη δήλωσή που έκανε μπροστά στη βουλή, ο κ. Λιάπης καλεί τους αρμοδίους να επιταχύνουν τη διερεύνηση της υπόθεσης και υπογραμμίζει ότι δέχεται προσωπική επίθεση, βεβαίως βεβαίως.
«Κάποιοι, κάποια συμφέροντα, κάποια παράκεντρα εξουσίας θέλουν να με εξοντώνουν πολιτικά και ηθικά. Με έχουν στοχοποιήσει. Και ρίχνουν κατά ριπάς. Εγώ ζητώ από τους αρμόδιους φορείς να επιταχύνουν τη διερεύνηση της υπόθεσης για να λάμψει η αλήθεια. » σημειώνει ο κ. Λιάπης.
Συνεχίζοντας την δήλωσή του προσθέτει: «Ζητώ να συσταθεί εξεταστική επιτροπή της Βουλής, για να διερευνήσει την υπόθεση και να αποδειχθεί ότι ουδεμία σχέση έχω με αυτή την βρώμικη υπόθεση. Δεν γνωρίζω κανέναν από τους εμπλεκομένους. Μου είναι άγνωστοι παντελώς».
Καταλήγει τονίζοντας ότι απατώνται όσοι «εκλαμβάνουν την σιωπή μου ως αδυναμία. Μέχρις εδώ πια..».
Αμ πως!

Δεν υπάρχουν σχόλια: