Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Αποκαλύψεις για τη πορεία του «μαύρου χρήματος» του Άκη


Καίει τον Άκη ο εξάδελφος του Ν. Ζήγρας.


Ενώ κατονόμασε  τον πρώην υπ. Εσωτερικών της Κύπρου Ντ. Μιχαηλίδη, και τους επιχειρηματίες Καμπούρογλου και Al Sayad Fauad, ενώ κατονόμασε ως τελικούς αποδέκτες ποσών τους πρώην στενούς συνεργάτες του Άκη, Γ. Σμπώκο και Ι. Μπέλτσιο χαρακτηρίζοντας τους:


«ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς, που οργάνωσαν, προγραμμάτισαν και είχαν ρόλο πρωταγωνιστή στην υπόθεση»

Και ως τελικούς αποδέκτες των χρημάτων κατονόμασε τον Γιάννη Σμπώκο και τον Ι. Μπέλτσιο, πρώην στενούς συνεργάτες του πρώην υπουργού.

Ο Ν. Ζήγρας ανέφερε στον ανακριτή τις διαδικασίες για τη σύσταση των offshore εταιρειών μέσω των οποίων διακινήθηκε το «μαύρο» πολιτικό χρήμα για λογαριασμό του Α. Τσοχατζόπουλου


Επίσης κατηγορεί και την πρώην σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου, η Γερμανίδα Γκούντρουν Μολτενχάουερ, για την οποία έκανε λόγο «για τσάντες με χιλιάδες δολάρια» που έβγαλε στο εξωτερικό, ενώ δεν έμεινε αλώβητη και η νυν σύζυγος Βίκυ Σταμάτη, καθώς ο εξάδελφος του πρώην υπουργού ήταν κατηγορηματικός στην απολογία του: «Τόσο η πρώην όσο και η νυν σύζυγος του Τσοχατζόπουλου γνωρίζουν τα πάντα και αυτό διότι ο ίδιος ο Τσοχατζόπουλος εκμυστηρευόταν τα μυστικά του στις γυναίκες του, όπως ο ίδιος μου έλεγε».
Οι διαδικασίες


 «είχε στενές επαφές με τον Καμπούρογλου, μαζί συντόνιζαν τις δουλειές».

 «όταν αντιλήφθηκα ότι σε όλες τις μετακινήσεις - επισκέψεις που έκανε στο εξωτερικό για προσωπικές του δουλειές, επαφές με τράπεζες, εταιρείες, δικηγορικά γραφεία, αλληλογραφία, παραμονή σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία, μεταχειριζόταν το όνομά μου και ένα ληγμένο διαβατήριό μου δεκαετίας 1990, χωρίς να το γνωρίζω, το οποίο όταν αντιλήφθηκα έγινα έξαλλος, αλλά η ζημιά είχε γίνει».

Αναφερόμενος στο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, ο Ν. Ζήγρας αναγνώρισε ότι ο πρώην υπουργός «έδειχνε μεγάλο ενδιαφέρον για την έκβαση της υγείας μου και αισθανόμουν ευγνωμοσύνη στο πρόσωπό του», «? όλα τα έξοδα νοσηλείας μου στο εξωτερικό καταβλήθηκαν από τον ίδιο τον Τσοχατζόπουλο»

Και συμπλήρωσε:
«αφού το πραγματικό του ενδιαφέρον ήταν να μην πεθάνω και δεν προλάβει να ενημερωθεί από εμένα για τους λογαριασμούς. Προσπαθούσε να μου δημιουργήσει την εικόνα ότι αυτός είναι ο σωτήρας μου και του χρωστώ αιώνια ευγνωμοσύνη».

Επίσης εξέφρασε την πεποίθηση του ότι:
 «Είμαι βέβαιος ότι θα γίνει τεράστια προσπάθεια σπίλωσης της απολογίας μου, προκειμένου να με παρουσιάσουν ως τρελό και άρρωστο, που πλέκω σενάρια επιστημονικής φαντασίας?».

Και για την προσπάθεια του Άκη να εκλέγεται βουλευτής:
 «ο Τσοχατζόπουλος έκανε λυσσαλέες προσπάθειες για να βγει βουλευτής και να έχει βουλευτική ασυλία, σε κάθε δε εκλογική αναμέτρηση δαπανούσε πάνω από 2,5 εκ. ευρώ για την εξαγορά ψήφων από Ρωσοπόντιους στην Κύπρο, Τσιγγάνους, καθώς και για διάφορες παροχές, όπως αγορά εισιτηρίων του ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: