Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Ο Διονύσης Μποτώνης υποψήφιος στη Ζάκυνθο


Γραφεί Η Λιλή η φαρμακόγλωσσα

Αχ τι έμαθα η γυναίκα ότι στο νησί μας κατεβαίνει υποψήφιος ο νιόνιος  ο Μποτώνης.
Ταμπλάς μου ήρθε κοπέλες κι αγόρια!
Τι του πε το μυαλό του να κάνει μωρέ κι είναι καλό παιδί, τι σου ρθε νιόνιο μου; 
Γιατί παιδάκι μου;
Και τώρα πως θα τα βγάλουμε πέρα;
Και να θέλω δε μπορώ να σε ψηφίσω γιατί θα μου κοπούν τα χέρια μου – κι αν δε κοπούν μόνα τους θα μου τα κόψει ο αχαΐρευτος – τι να σου κάνω;
Καλά ρε αγόρι μου – καλά ντε τρόπος του λέγειν – δε σκέφτηκες καθόλου; 
Άσε τη Μαρία αυτή πήγε κι έβγαλε τα ματάκια της στη θέση του Βαρβαρίγου – τι το θελε; - αλλά εσύ δεν έβλεπες;
Φέτος που λες Διονυσάκι μου δεν υπάρχουν ούτε οι πατερίτσες του Βαρβαρίγου καήκαν κι αυτές, όλα πάνε κατά διαόλου!
Γι αυτό σου λέω ψυχή μου μη σκας που θα πας άκλαφτος!
Με αγάπη η φιλενάδα σου η Λιλή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: