Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Γράφει η Ματίνα η χλιδάτη


Όλο για πολιτικά ακούω και κορίτσι πράμα έχω πάθει με όλα αυτά. Τι με νοιάζει χρυσέ μου άμα χρεοκοπήσει η Ελλάδα, ο μπαμπάς να ναι καλά!
Εγώ κατά χάρηκα που άκουσα ότι η Κατερίνα Παπουτσάκι ξανά τακίμιασε με τον πρώην – τον Ορέστη τον Τζιόβα ντε -  της που έγινε ξανά νυν αφού του φόρεσε το καθιερωμένο κέρατο!
Πέντε ολόκληροι μήνες πέρασε μακριά του κι έτρεξε να τη παρηγόρηση ο Πέτρος ο Λαγούτης, τι να κάνε η γυναίκα κάψες είναι αυτές θέλουν ειδική μάνικα για να σβήσουν!
Άσε τώρα αν ο Ορέστης λέει ότι μετάνιωσε γιατί αυτός τέλειωσε τη σχέση τους, το κέρατο το φύγε!
Τι να κάνε 33 χρονών μεγαλοκοπέλα είναι!
Άσε τώρα αν ο Ορέστης λέει ότι μετάνιωσε γιατί αυτός τέλειωσε τη σχέση τους, το κέρατο το φύγε!
Τι να κάνε 33 χρονών μεγαλοκοπέλα είναι!
Άσε που άκουσα πως η Νικολέτα Ράλλη είναι ερωτευμένη, τελικά τίποτε δεν μένει κρυφό ότι και να κάνεις, ένα χωριό είμαστε παιδί μου.
Και κοιτά να δεις πότε της ήρθε να ερωτευτεί – κακίες γλώσσες λένε πως ήταν ο γυναικολόγος της – τώρα που της έφαγε τη θέση στο STAR η Ελεονόρα Μελέτη.
Τέλος της είπαν αμόλα, τι τραβά το κορίτσι!
Τώρα θα πάρει τους δρόμους ψάχνοντας θα δούμε.
Εγώ στη θέση της θα κάνα τη καλή νοικοκυρά, μια χαρά γαμπρό βρήκες τι ψάχνεις τώρα, κάτσε εκεί άραξε, έτσι κι αλλιώς δεν το χεις γιά TVάτο



6forfree

Δεν υπάρχουν σχόλια: