Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Γράφει ο Μάχος ο Ελληνάρας


Για χαρά μάγκες και μάγκισες απανταχού τις γης.
Τι να λέει οικονομική κρίση και κουραφέξαλα, εδώ ο κόσμος χάνεται και σεις το χαβά σας με το χρήμα.
Προνοούν ψυχούλες μου προνοούν!
Δεν ξέρετε ότι το καλοκαίρι θα φέρει το χειμώνα;
Ε ποιος σας φταίει ας κάνατε ότι κι εγώ κι όλα είναι ρόδι τώρα, πρόβλημα ουδέν. Γιατί που λέτε τύποι μου ποιος σας είπε να κάνετε φορολογικές δηλώσεις; Εφοπλιστές είσαστε; Όχι βέβαια!
Έτσι κάνουν για να δουν προκοπή ντε. Εγώ ίδρωσα για να φτάσω εδώ που έφτασα, γιατί πώς να το κάνουμε, χρηματοδότησα και προεκλογική εκστρατεία βουλευτή και δήμαρχου, νομάρχη και βαλε! Αμ τι νομίζετε έτσι θα πάρεις τις δούλες απ’ το καναπέ;  Πρέπει να τρέξεις για να μπεις στη μασά!
Αλλά τι σας λέω τώρα που νιο-νιο για τέτοια.
Έχεις πει καλημέρα στις τρεις το  μεσημέρι και καλησπέρα στη μια τη νύχτα; Αυτή είναι η ουσία της ζωής!
Εμένα με τσαντίζει το ότι για να πας να ψωνίσεις το Σάββατο πρέπει να ξυπνήσεις  νωρίς, επειδή τα μαγαζιά κλείνουν στις τρεις, τι σπασίκλες οι άνθρωποι να πούμε.
Και δε λέω τα μπαράκια, μια χαρά είναι ανοίγουν στην ώρα τους και κλείνουν χάραμα ρόλοι η δουλεία.
Κι εγώ με το γκομενάκι κάθε βράδυ, σου λέω τρέλα!
Θα φύγω απ΄ το σπίτι κατά τις δέκα με χει η κυρά σιδερωμένο στη τρίχα με τα αρώματα μου κι που με πιάνεις.
Δε σε κρατάει ρε παιδί μου το σπίτι, τι να κάτσω να κάνω θα τσακώνομαι με τη κυρά. Να μου την άλλη  «Τι έχει η τηλεόραση»; Και εγώ απάντησα τι θες να χει μώρη  «Σκόνη δε τη βλέπεις στραβή είσαι;» και πλακωθήκαμε, γι αυτό σου λέω άσε.
Ενώ αν μου λέγε  πχ  
Αγάπη μου είσαι σίγουρος ότι ήπιες αρκετά? Μήπως πρέπει να πιεις μία μπύρα ακόμη?
Η έστω: Καλά, τι γαμάτη κλανιά ήταν αυτή? Ρίξε άλλη μία!!
Η το άλλο ρε παιδί μου: Αποφάσισα ότι δεν θα φοράω πλέον ρούχα μέσα στο σπίτι. Οκ αν χάσει είκοσι κιλά.
Θα με κράταγε το σπίτι ρε παιδί μου.
Ένταξη υπομονή κάνω γιατί έχω ένα γιο – πολύ μπήχτης ο τύπος – και μια κόρη τύπος κι υπογραμμών, παρθενάκι μέχρι να της βρω γαμπρό να τη παντρέψω, να της δώσω και τη προίκα της να πούμε, κι όλα!
Αυτά ξέρω ρε μάγκες εγώ και τι μου λένε οι κουτό Φράγκοι εγώ τα ακούω βερεσέ,  εγώ ξέρω  ότι οι άλλοι είναι όλοι Τουρκόσποροι και Σλάβοι, εγώ ξέρω ότι ο Μέγας Αλέξανδρος βρίσκεται στην αρχή της δικής μου κληρονομικής  αλυσίδας.
Τα λέμε παλικάρια!


Δεν υπάρχουν σχόλια: