Η νέα εμφάνιση μοιάζει να επιχειρήσει να εστιάσει ξανά στο τι είναι σημαντικό σε μια δημοσίευση. Έτσι, η έμφαση τώρα δίνεται στο περιεχόμενο που μοιράζεται, παρά στο γεγονός ότι ο συγκεκριμένος φίλος μοιράστηκε κάτι, αν και η παράμετρος αυτή προφανώς επηρεάζει την ταξινόμηση των ενημερώσεων.
Οι εξηγήσεις που
δίνει το Facebook είναι μάλλον αινιγματικές: «εστιάζουμε περισσότερο στις
ιστορίες από ανθρώπους για τους οποίους ενδιαφέρεστε», αναφέρεται στην επίσημη
ανακοίνωση, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται πως γίνεται το ξεκαθάρισμα μεταξύ
«φίλων».
Αριστερά, προστίθεται
ένα μενού-μπάρα με εικονίδια που συνοδεύει τον χρήστη κατά τις περιηγήσεις του
στο δαιδαλώδες κοινωνικό δίκτυο.
Δεξιά, υπάρχει ένα
μενού που ομαδοποιεί ό,τι νέο προέκυψε από φίλους, γνωστούς, φίλους φίλων
ανάλογα με την μορφή που έχει. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο συνεχίζουν να θεωρούνται
πιο «σημαντικά» από ένα απλό status update με κείμενο αφού έχουν ξεχωριστή θέση
στο μενού στα δεξιά.
Εάν θέλετε να δείτε
όλα όσα βλέπατε ως τώρα, πρέπει να επιλέξετε "All Friends" από το
μενού δεξιά (όλα, από όλους τους φίλους).
H νέα σχεδίαση δεν
εφαρμόστηκε μονομιάς σε όλες τις σελίδες των μελών του Facebook και θα
χρειαστούν αρκετές εβδομάδες μέχρι να ολοκληρωθεί. Όσοι θέλουν να το δοκιμάσουν
πρώτοι καλούνται να εγγραφούν στην λίστα αναμονής του
www.facebook.com/newsfeed.
Σχετική ενημέρωση
λογισμικού θα μεταφέρει τις σχεδιαστικές αλλαγές στο Facebook σε iPhone, iPad
και αργότερα σε συσκευές με Android.
Πηγή: news.in.gr